Цілодобові "гарячі лінії":
  • У м. Херсоні — 32-76-36
  • В.Олександрівський район — 05532-2-26-67
  • м. Нова Каховка — 05549-4-55-75
  • Високопільський район — 05532-2-13-02
  • Скадовський район — 05537-5-31-36
  • Новоронцовський район — 05533-2-12-90
  • Цюрупинський район — 05542-2-17-84
  • Каховський район — 05536-5-51-70
  • Чаплинський район — 05538-2-27-80
  • В.Рогачицький район — 05545-5-07-07
  • Каланчацький район — 05530-3-12-03
  • Бериславський район — 05546-7-84-04
  • Г.Пристанський район — 05539-7-84-45
  • Білозерський район — 05547-3-37-58
  • Генічеський район — 05534-3-24-88
  • Меню
    СИСТЕМА ГАЗКЛІЄНТ

    Ви маєте змогу переглянути інформацію про особові взаєморозрахунки з ПАТ "Херсонгаз" за допомогою нашого білінгового сервісу.




    Інформер новин
    Останні новини...
    Новини за 08.12.2016
    Новини за 07.12.2016
    Новини за 07.12.2016
    Фоторяд
    • Image 1
    • Image 2
    • Image 3
    • Image 4
    • Image 5
    • Image 6
    • Image 7
    • Image 8
    Статистика
    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:

    Шановні користувачі! Сервіс працює в тестовому режимі! Будь ласка, на час тестування не залишайте заявки на послуги, та не сплачуйте наперед!

    Порядок оформлення онлайн-заявки
    (інструкція для споживача)

    Щиро дякуємо, що обрали нашу компанію!

    Шановний споживач, якщо ви бажаєте викликати майстра з ремонту газового обладнання онлайн для детального обстеження та визначення причини несправності обладнання, або виконання інших робіт будь ласка ознайомтеся із нескладною процедурою оформлення заяви:

    1. Заповніть заявку за формою
    2. Після отримання Вашого листа протягом робочого дня, до Вас надійде рахунок на оплату виклику майстра, який буде дійсний протягом 3-х робочих днів.
    3. Після отримання підтвердження оплати на зазначену Вами адресу у визначений Вами день завітає майстер, який на місці укладе з Вами угоду на проведення робіт, та надасть акт виконаних робіт для підписання.

    Така процедура необхідна для дотримання усіх нормативних та податкових норм, а також забезпечує Вам, як споживачу відповідальності з боку кампанії-виконавця за якість та своєчасність виконання робіт.

    1. В разі необхідності, за вашою згодою, майстер визначить примірний перелік робіт для подальшого ремонту, який ви теж зможете замовити через онлайн сервіс виклику, майстра обравши форму за посиланням — hyperlink (посилання на програму)
    2. Після отримання послуг Ви можете залишити свій відгук про нашу роботу або надати свої пропозиції щодо покращення сервісу за посиланням — hyperlink (посилання на програму)

    Дякуємо, що користуєтеся нашими послугами.

    Пошук на сайті

    Календар
    «  Грудень 2016  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031
    Ми у соцмережах
    Copyright MyCorp © 2016
    Вгору