Цілодобові "гарячі лінії":
  • У м. Херсоні — 32-76-36
  • В.Олександрівський район — 05532-2-26-67
  • м. Нова Каховка — 05549-4-55-75
  • Високопільський район — 05532-2-13-02
  • Скадовський район — 05537-5-31-36
  • Новоронцовський район — 05533-2-12-90
  • Цюрупинський район — 05542-2-17-84
  • Каховський район — 05536-5-51-70
  • Чаплинський район — 05538-2-27-80
  • В.Рогачицький район — 05545-5-07-07
  • Каланчацький район — 05530-3-12-03
  • Бериславський район — 05546-7-84-04
  • Г.Пристанський район — 05539-7-84-45
  • Білозерський район — 05547-3-37-58
  • Генічеський район — 05534-3-24-88
  • Меню
    СИСТЕМА ГАЗКЛІЄНТ

    Ви маєте змогу переглянути інформацію про особові взаєморозрахунки з ПАТ "Херсонгаз" за допомогою нашого білінгового сервісу.




    Інформер новин
    Останні новини...
    Новини за 05.12.2016
    Новини за 02.12.2016
    Новини за 02.12.2016
    Фоторяд
    • Image 1
    • Image 2
    • Image 3
    • Image 4
    • Image 5
    • Image 6
    • Image 7
    • Image 8
    Статистика
    Онлайн всього: 43
    Гостей: 42
    Користувачів: 1
    Ivanicheva
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    Головна » 2012 » Травень » 15 »
    17:04

    Держгірпромнагляд рекомендує ПАТ "Херсонгаз" відключати абонентів, які не допускають у свої приміщення працівників підприємства

    Одним з найефективніших запобіжних заходів щодо попередження можливих аварійних ситуацій є систематичне проведення технічної перевірки стану газозабезпечення у кожного споживача. Дотримання безпеки через своєчасне проведення технічного обстеження - одне з головних завдань ПАТ "Херсонгаз" Проте неможливість потрапити до житлового приміщення через відсутність його мешканців або навмисний недопуск до приміщення призводить до значного збільшення травматизму під час використання газу у побуті, що і констатують фахівці Держгірпромнагляду останні 2 роки і рекомендують підприємству відключати тих абонентів, які відмовляються надавати доступ до власних приміщень для проведення технічних обстежень.

    Дотримуючись усієї процедури, підприємство проводить велику підготовчу роботу (оголошення на під'їздах, телефонограми до обслуговуючих підприємств, інформація у ЗМІ) щодо оповіщення споживачів та комунальних організацій (ЖЕК або ОСББ) про дату та час проведення обстеження.

    Останнім прикладом може ситуація недопуску (відсутність мешканців або навмисне невідкриття дверей) 14 травня працівників підприємства для проведення контрольного опресовування, не дивлячись на численні попередження .

    Навіть відсутність одного мешканця багатоповерхового будинку по стояку не дає технічної можливості запустити газозабезпечення після проведення обстеження системи, адже лише 100% перевірка подання газу до кожного житлового приміщення гарантує якісне обслуговування в цілому та попередження аварійних ситуацій у майбутньому.

    Підтримуючи цю позицію ПАТ "Херсонгаз", керівники територіального відділення Держгірпромнагляду сьогодні на спільній нараді щодо початку комплексної перевірки товариства, порекомендували підприємству відключати абонентів від газопостачання в разі наявності недопуску під час проведення планових технічних обстежень.


    Переглядів: 421 | Додав: Прес-секретар



    Пошук на сайті

    Календар
    «  Травень 2012  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031
    Ми у соцмережах
    Copyright MyCorp © 2016