Цілодобові "гарячі лінії":
  • У м. Херсоні — 32-76-36
  • В.Олександрівський район — 05532-2-26-67
  • м. Нова Каховка — 05549-4-55-75
  • Високопільський район — 05532-2-13-02
  • Скадовський район — 05537-5-31-36
  • Новоронцовський район — 05533-2-12-90
  • Цюрупинський район — 05542-2-17-84
  • Каховський район — 05536-5-51-70
  • Чаплинський район — 05538-2-27-80
  • В.Рогачицький район — 05545-5-07-07
  • Каланчацький район — 05530-3-12-03
  • Бериславський район — 05546-7-84-04
  • Г.Пристанський район — 05539-7-84-45
  • Білозерський район — 05547-3-37-58
  • Генічеський район — 05534-3-24-88
  • Меню
    СИСТЕМА ГАЗКЛІЄНТ

    Ви маєте змогу переглянути інформацію про особові взаєморозрахунки з ПАТ "Херсонгаз" за допомогою нашого білінгового сервісу.




    Інформер новин
    Останні новини...
    Новини за 08.12.2016
    Новини за 07.12.2016
    Новини за 07.12.2016
    Фоторяд
    • Image 1
    • Image 2
    • Image 3
    • Image 4
    • Image 5
    • Image 6
    • Image 7
    • Image 8
    Статистика
    Онлайн всього: 10
    Гостей: 10
    Користувачів: 0
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    Головна » 2012 » Лютий » 23 »
    17:09

    Порядок доступу до публічної інформації у ПАТ "Херсонгаз”

    До уваги фізичних та юридичних осіб!

    ПАТ "Херсонгаз” за запитами фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян без статусу юридичної особи, відповідно до встановленого зразку надає наступну інформацію:

    • перелік та умови отримання послуг, що надаються підприємством, форми і зразки документів, правила їх заповнення;

    • порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності;

    • розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки;

    • загальні правила роботи підприємства, правила внутрішнього трудового розпорядку;

    • звіти, щодо задоволення запитів на інформацію;

    • інформацію місцезнаходження підприємства, поштову адресу, номери засобів зв’язку, адреси офіційного веб-сайту та електронної пошти;

    • розклад роботи та графік прийому громадян;

    • порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;

    • перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, необхідних для надання послуг, правила їх оформлення;

    • перелік і службові номери засобів зв’язку підрозділів, що належать до сфери управління ПАТ "Херсонгаз”;

    Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров’ю та/або майну осіб, і про заходи, які застосовуються у зв’язку з цим.

    Доступ до публічної інформації у ПАТ "Херсонгаз”, забезпечується шляхом надання інформації за запитами.

    Розгляд запитів на публічну інформацію має наступні строки:

    1. Загальний строк надання відповіді на запит про надання публічної інформації - не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

    2. У разі якщо запит стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана - не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.

    3. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.

    4. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту - до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі - не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

    ПАТ "Херсонгаз” інформацію на запит надає — безкоштовно.


    Переглядів: 230 | Додав: Прес-секретар



    Пошук на сайті

    Календар
    «  Лютий 2012  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    272829
    Ми у соцмережах
    Copyright MyCorp © 2016