Цілодобові "гарячі лінії":
  • У м. Херсоні — 32-76-36
  • В.Олександрівський район — 05532-2-26-67
  • м. Нова Каховка — 05549-4-55-75
  • Високопільський район — 05532-2-13-02
  • Скадовський район — 05537-5-31-36
  • Новоронцовський район — 05533-2-12-90
  • Цюрупинський район — 05542-2-17-84
  • Каховський район — 05536-5-51-70
  • Чаплинський район — 05538-2-27-80
  • В.Рогачицький район — 05545-5-07-07
  • Каланчацький район — 05530-3-12-03
  • Бериславський район — 05546-7-84-04
  • Г.Пристанський район — 05539-7-84-45
  • Білозерський район — 05547-3-37-58
  • Генічеський район — 05534-3-24-88
  • Меню
    СИСТЕМА ГАЗКЛІЄНТ

    Ви маєте змогу переглянути інформацію про особові взаєморозрахунки з ПАТ "Херсонгаз" за допомогою нашого білінгового сервісу.




    Інформер новин
    Останні новини...
    Новини за 07.12.2016
    Новини за 07.12.2016
    Новини за 07.12.2016
    Фоторяд
    • Image 1
    • Image 2
    • Image 3
    • Image 4
    • Image 5
    • Image 6
    • Image 7
    • Image 8
    Статистика
    Онлайн всього: 6
    Гостей: 6
    Користувачів: 0
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    Головна » 2013 » Липень » 18 »
    14:27

    Шановні споживачі природного газу!

    Шановні абоненти, доводимо до вашого відома, що під час планових робіт по вулиці Димитрова 20, які проходили 27 травня поточного року через численні порушення експлуатації систем газопостачання будинку з боку обслуговуючої організації та порушення умов договору про надання послуг з газопостачання населенню області з боку споживачів, на тривалий час було відключено газопостачання цілого стояку будинку - 8 квартир.

    Через те, що деякі абоненти з байдужістю відносяться до власної безпеки встановлюючи заборонені прилади, установлюючи телевізійні антени на оголовках вентиляційних каналів, розміщуючи безпосередньо на газопроводах дроти під напругою, ПАТ "Херсонгаз” з міркувань дотримання безпеки та через порушення умов укладного зі споживачами договору, вимушене припиняти газопостачання.

    Відсутність газопостачання створює незручності як абонентам, що мають порушення, так і сумлінним споживачам. Також багато порушень відбувається через незадовільну роботу обслуговуючих організацій або балансоутримувачів будинків, які несвоєчасно або неякісно проводять роботи по забезпеченню сталої роботи системи газопостачання та вентиляційних каналів будинків.

    У зв'язку із цим ПАТ "Херсонгаз” звертається до споживачів природного газу та керівників обслуговуючих організацій з проханням більш відповідально ставитися до питань безпечного використання газу у побуті та своєчасно повідомляти газову службу про виникнення збоїв в роботі газової мережі.

    Переглядів: 130 | Додав: Прес-секретар



    Пошук на сайті

    Календар
    «  Липень 2013  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031
    Ми у соцмережах
    Copyright MyCorp © 2016