Цілодобові "гарячі лінії":
  • У м. Херсоні — 32-76-36
  • В.Олександрівський район — 05532-2-26-67
  • м. Нова Каховка — 05549-4-55-75
  • Високопільський район — 05532-2-13-02
  • Скадовський район — 05537-5-31-36
  • Новоронцовський район — 05533-2-12-90
  • Цюрупинський район — 05542-2-17-84
  • Каховський район — 05536-5-51-70
  • Чаплинський район — 05538-2-27-80
  • В.Рогачицький район — 05545-5-07-07
  • Каланчацький район — 05530-3-12-03
  • Бериславський район — 05546-7-84-04
  • Г.Пристанський район — 05539-7-84-45
  • Білозерський район — 05547-3-37-58
  • Генічеський район — 05534-3-24-88
  • Меню
    СИСТЕМА ГАЗКЛІЄНТ

    Ви маєте змогу переглянути інформацію про особові взаєморозрахунки з ПАТ "Херсонгаз" за допомогою нашого білінгового сервісу.




    Інформер новин
    Останні новини...
    Новини за 08.12.2016
    Новини за 07.12.2016
    Новини за 07.12.2016
    Фоторяд
    • Image 1
    • Image 2
    • Image 3
    • Image 4
    • Image 5
    • Image 6
    • Image 7
    • Image 8
    Статистика
    Онлайн всього: 36
    Гостей: 35
    Користувачів: 1
    0956424282
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    Головна » 2014 » Жовтень » 31 »
    09:39

    До уваги мешканців м. Херсона!

    Відповідно до розпорядження Херсонського мыського голови від 24.10.14 №944р про початок опалювального періоду 2014/15 року, повідомляємо, що відповідно до зазначеного нормативного документа опалювальний період у м.Херсоні починається з 27.10.14. Далі текст розпорядження:

    У зв'язку із завершенням підготовки господарського комплексу міста до роботи в осінньо-зимовий період 2014/15 років та зниженням температури зовнішнього повітря, яка складала +80С протягом трьох діб, на виконання пункту 1 рішення виконавчого комітету міської ради від 21.10.2014 № 273 "Про початок опалювального періоду 2014/15 років", керуючись пунктами 12, 20 частини четвертої статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні":

    1. Розпочати опалювальний період 2014/15 років у м. Херсоні з 27.10.2014.

    2. Керівникам підприємств і організацій, незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування, які мають на балансі котельні, що забезпечують об'єкти соціально-побутової сфери міста теплом і гарячою водою, забезпечити:
    2.1. Пусконалагоджувальні роботи на котельнях та безперебійну подачу тепла до всіх об'єктів соціальної сфери станом на 31 жовтня 2014 року, до житлових будинків – на 9 листопада 2014 року.
    2.2. Дотримання температурних графіків з метою економії енергоресурсів.
    2.3. Роботу оперативно-диспетчерських служб та їх постійну взаємодію з оперативно-диспетчерськими службами житлово-експлуатаційних організацій, головами ОСББ, ЖБК, відомств, директорами закладів соціальної сфери міста.
    2.4. Роботу аварійних бригад та їх комплектування аварійним запасом матеріально-технічних засобів, необхідних для проведення відновлювальних робіт.
    2.5. Вжиття заходів щодо оперативного реагування на можливі аварії, надзвичайні події на об'єктах теплопостачання.

    3. Керівникам організацій, що обслуговують житловий фонд міста, незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування, закладів та установ соціальної сфери міста, забезпечити прийняття теплоносія до житлових будинків, закладів, установ та його розподіл по внутрішньобудинкових мережах.

    4. Управлінню транспортної, дорожньої інфраструктури і зв'язку міської ради (Вербицька А.А.):
    4.1. До 1 листопада 2014 року завершити роботи з укладання угод про залучення додаткової спецтехніки сторонніх організацій для розчищення доріг.
    4.2. Забезпечити роботу диспетчерського пункту на базі КП "Дорожник" для координації роботи спецтехніки із розчистки доріг від снігу та посипки протиожеледними матеріалами.
    4.3. До 1 листопада 2014 року розробити маршрути руху спецтехніки під час снігопадів та ожеледиці, забезпечити диспетчерські пункти інформацією про місця особливої уваги (спуски, підйоми, шляхопроводи, мости тощо) для організації безпеки дорожнього руху.

    5. Рекомендувати відділу ДАІ м. Херсона (Бабич Р.А.) визначити відповідальних осіб та забезпечити чергування працівників відділу з метою створення умов роботи спеціалізованої техніки із забезпечення безпеки руху транспорту, в разі несприятливих погодних умов протягом зимового періоду 2014/15 років.

    6. Щодня, до 9 години, протягом опалювального періоду надавати інформацію про стан його проходження:
    6.1. Керівникам теплопостачальних підприємств Пепелю В.П., Педченку Б.А., Ігнатову М.Д., начальникам управлінь міської ради: освіти Ніконову Ю.М., охорони здоров'я Межерицькій С.В., культури Косенко Л.А., молоді та спорту Кліментенку Ю.А. – до відділу енергетики, водопостачання та водовідведення управління комунального господарства департаменту житлово-комунального господарства міської ради.
    6.2. Головам виконкомів Дніпровської, Комсомольської, Суворовської районних у місті рад Толокнову А.П., Третяку Л.Я., Дурницькому М.Ф. – до управління житлового господарства департаменту житлово-комунального господарства міської ради.
    6.3. Начальнику управління житлового господарства департаменту житлово-комунального господарства міської Лисенку В.В. стосовно житлового фонду м. Херсона – до відділу енергетики, водопостачання та водовідведення управління комунального господарства департаменту житлово-комунального господарства міської ради.

    7. Відділу інформаційного та програмного забезпечення міської ради (Букін О.В.) оприлюднити дане розпорядження на офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів, а управлінню громадських зв'язків міської ради (Міхєєва О.В.) – висвітлити у засобах масової інформації.

    8. Відповідальність за виконання розпорядження покласти на директора департаменту житлово-комунального господарства міської ради Молнар Н.В., голів виконкомів Дніпровської, Комсомольської, Суворовської районних у місті рад Толокнова А.П., Третяка Л.Я. та Дурницького М.Ф., начальників управлінь міської ради: освіти Ніконова Ю.М., охорони здоров'я Межерицьку С.В., культури Косенко Л.А., молоді та спорту Кліментенка Ю.А., транспортної, дорожньої інфраструктури і зв'язку Вербицьку А.А.

    9. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника міського голови Пастуха І.О., заступника міського голови Черевка С.М. та заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків.

     

    Міський голова В.В. Миколаєнко

    Переглядів: 316 | Додав: Прес-секретар



    Пошук на сайті

    Календар
    «  Жовтень 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031
    Ми у соцмережах
    Copyright MyCorp © 2016