Цілодобові "гарячі лінії":
  • У м. Херсоні — 32-76-36
  • В.Олександрівський район — 05532-2-26-67
  • м. Нова Каховка — 05549-4-55-75
  • Високопільський район — 05532-2-13-02
  • Скадовський район — 05537-5-31-36
  • Новоронцовський район — 05533-2-12-90
  • Цюрупинський район — 05542-2-17-84
  • Каховський район — 05536-5-51-70
  • Чаплинський район — 05538-2-27-80
  • В.Рогачицький район — 05545-5-07-07
  • Каланчацький район — 05530-3-12-03
  • Бериславський район — 05546-7-84-04
  • Г.Пристанський район — 05539-7-84-45
  • Білозерський район — 05547-3-37-58
  • Генічеський район — 05534-3-24-88
  • Меню
    СИСТЕМА ГАЗКЛІЄНТ

    Ви маєте змогу переглянути інформацію про особові взаєморозрахунки з ПАТ "Херсонгаз" за допомогою нашого білінгового сервісу.




    Інформер новин
    Останні новини...
    Новини за 21.09.2017
    Новини за 20.09.2017
    Новини за 19.09.2017
    Фоторяд
    • Image 1
    • Image 2
    • Image 3
    • Image 4
    • Image 5
    • Image 6
    • Image 7
    • Image 8
    Статистика
    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    Головна » 2017 » Липень » 13 »
    11:11

    До уваги мешканців м.Херсона, лічильники яких мають пройти періодичну повірку

    З метою покращення якості обслуговування абонентів, ПАТ Херсонгаз оприлюднює порядок та терміни проведення планової повірки газових лічильників на 2017 рік.

    У час настання планової повірки лічильника газу відповідно до його паспортних даних, ПАТ Херсонгаз повідомляє споживача. Слід зауважити, якщо кінцевий повірочний період лічильника, становить, наприклад, 10 квітня 2017 року, відповідно до чинного законодавства він повинен бути знятий на повірку у термін до 10 квітня, наприклад в лютому місяці.

    Демонтаж побутового лічильника газу для періодичної повірки ( надалі -ПЛГ) проводиться у присутності споживача та оформлюється актом у двох примірниках за встановленою формою. Один примірник залишається у побутового споживача.

    На заміну демонтованого для проведення періодичної повірки ПЛГ, встановлюється лічильник з обмінного фонду підприємства, типорозміром не більше ніж демонтований. Монтаж ПЛГ проводиться у присутності споживача і також оформлюється відповідним актом у двох примірниках.

    У разі невідповідності типу ПЛГ (в т.ч. приєднувальних патрубків), що підлягає періодичній повірці, можливе підключення газопостачання без лічильника, а розрахунок за спожитий природний газ проводиться на рівні середньодобового споживання за аналогічний період минулого року.

    Демонтований ПЛГ транспортується до лабораторії повірки ПЛГ для проведення періодичної повірки, яка здійснюється державними повірниками ДП "Херсонстандартметрологія" протягом 14 робочих днів.

    Після проведення періодичної повірки, разом з ПЛГ споживачу надається один з документів, передбачених чинним законодавством:
    - свідоцтво про повірку засобу вимірювальної техніки або експлуатаційний документ (паспорт) з записом та відбитком повірочного тавра у відповідному розділі;
    - довідку про непридатність засобу вимірювальної техніки.

    При отриманні висновку про непридатність ПЛГ до застосування та неможливості проведення ремонту, власника повідомляють про необхідність отримання дефектного ПГЛ та висновку про непридатність до застосування в телефонному режимі. У випадку відмови побутового споживача залишити ПЛГ з обмінного фонду ПАТ "Херсонгаз" (при визнанні ПЛГ дефектним, який є власністю побутового споживача), побутовий споживач має право придбати за власний рахунок новий ПЛГ. При цьому монтаж нового ПЛГ споживача здійснюється на підставі письмового звернення за рахунок ПАТ "Херсонгаз".

    У випадку установки побутовому споживачу перехідного патрубку замість підмінного лічильника та після отримання висновку про непридатність лічильника, який є власністю споживача та оформлення документації, відповідно до протокольного рішення спеціальної комісії, споживачу буде установлено інший лічильник. Дана процедура може займати до 2-х місяців.

    Для корегування дати зняття лічильника на періодичну повірку та інших можливих обставин просимо звертатися до служби метрології ПАТ Херсонгаз за телефонами : 51-13-27, 15-85.

    Переглядів: 53 | Додав: Прес-секретар



    Пошук на сайті

    Календар
    «  Липень 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31
    Ми у соцмережах
    Copyright MyCorp © 2017