Цілодобові "гарячі лінії":
  • У м. Херсоні — 32-76-36
  • В.Олександрівський район — 05532-2-26-67
  • м. Нова Каховка — 05549-4-55-75
  • Високопільський район — 05532-2-13-02
  • Скадовський район — 05537-5-31-36
  • Новоронцовський район — 05533-2-12-90
  • Цюрупинський район — 05542-2-17-84
  • Каховський район — 05536-5-51-70
  • Чаплинський район — 05538-2-27-80
  • В.Рогачицький район — 05545-5-07-07
  • Каланчацький район — 05530-3-12-03
  • Бериславський район — 05546-7-84-04
  • Г.Пристанський район — 05539-7-84-45
  • Білозерський район — 05547-3-37-58
  • Генічеський район — 05534-3-24-88
  • Меню
    СИСТЕМА ГАЗКЛІЄНТ

    Ви маєте змогу переглянути інформацію про особові взаєморозрахунки з ПАТ "Херсонгаз" за допомогою нашого білінгового сервісу.




    Інформер новин
    Останні новини...
    Новини за 21.09.2017
    Новини за 20.09.2017
    Новини за 19.09.2017
    Фоторяд
    • Image 1
    • Image 2
    • Image 3
    • Image 4
    • Image 5
    • Image 6
    • Image 7
    • Image 8
    Статистика
    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    Головна » 2017 » Серпень » 18 »
    13:52

    ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ ПРИРОДНОГО ГАЗУ!

    Останнім часом при зверненні споживачів до ПАТ «Херсонгаз» за телефонним номером екстреного виклику «104» виникає багато питань з приводу ремонту або поточного технічного обслуговування газових приладів (котли, колонки, плити, конвектора, тощо) та газопроводів, розташованих в окремій квартирі або приватному житловому будинку.

     

    Інформуємо, що після набуття у 2015 році чинності нових нормативно – правових актів (Правила безпеки систем газопостачання, Кодекс газорозподільних систем), газорозподільні підприємства, яким є ПАТ «Херсонгаз», втратили монопольне право здійснювати роботи в газових мережах, які є власністю споживача і забезпечують його особисту потребу в газі, при цьому одночасно припинено виділення для даних підприємств коштів на підтримання працездатності не належних їм елементів газової системи.

     

    Таким чином, власник газифікованої квартири або приватного будинку має право самостійно обирати організацію, яка обслуговує газові прилади, і несе повну відповідальність за організацію безпечної експлуатації власного газового господарства.

     

    Просимо прийняти до уваги викладене, та наголошуємо на суворій необхідності дотримання споживачами правил користування газом у побуті.

     

     

    Для забезпечення власної безпеки та безпеки оточуючих, споживач має :

    • забезпечити технічне обслуговування власного газового обладнання силами спеціалізованих організацій, які мають відповідні дозвільні документи;

    • при виявленні запаху газу невідкладно припинити користування несправним газовим приладом або газопроводом, а потім звернутися до спеціалізованої організації для відновлення (ремонту) безаварійної працездатності обладнання;

    • у разі неможливості самостійно визначити причину і місце витоку газу – для відключення мережі в аварійному порядку телефонуйте до аварійно – диспетчерської служби ПАТ «Херсонгаз» за цілодобовим телефонним номером «104».


     

    Переглядів: 46 | Додав: Прес-секретар



    Пошук на сайті

    Календар
    «  Серпень 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031
    Ми у соцмережах
    Copyright MyCorp © 2017