Цілодобові "гарячі лінії":
  • У м. Херсоні — 32-76-36
  • В.Олександрівський район — 05532-2-26-67
  • м. Нова Каховка — 05549-4-55-75
  • Високопільський район — 05532-2-13-02
  • Скадовський район — 05537-5-31-36
  • Новоронцовський район — 05533-2-12-90
  • Цюрупинський район — 05542-2-17-84
  • Каховський район — 05536-5-51-70
  • Чаплинський район — 05538-2-27-80
  • В.Рогачицький район — 05545-5-07-07
  • Каланчацький район — 05530-3-12-03
  • Бериславський район — 05546-7-84-04
  • Г.Пристанський район — 05539-7-84-45
  • Білозерський район — 05547-3-37-58
  • Генічеський район — 05534-3-24-88
  • Меню
    СИСТЕМА ГАЗКЛІЄНТ

    Ви маєте змогу переглянути інформацію про особові взаєморозрахунки з ПАТ "Херсонгаз" за допомогою нашого білінгового сервісу.




    Інформер новин
    Останні новини...
    Новини за 05.12.2016
    Новини за 02.12.2016
    Новини за 02.12.2016
    Фоторяд
    • Image 1
    • Image 2
    • Image 3
    • Image 4
    • Image 5
    • Image 6
    • Image 7
    • Image 8
    Статистика
    Онлайн всього: 26
    Гостей: 25
    Користувачів: 1
    72елена
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    Головна » Статті

    Про порядок заміни газового обладнання

    Про порядок заміни газового обладнання

    Правилами безпеки систем газопостачання України передбачено, що переміщення та заміну газових приладів мають право здійснювати виключно спеціалізовані підприємства газового господарства з урахуванням нормативних актів та внесенням змін до відповідної технічної документації. Тобто внесення коригувань в проектно–технічну документацію є обов’язковим і нормативно обґрунтованим. Окремо зазначимо – проектування не є монопольним правом виключно ПАТ "Херсонгаз", єдина вимога – погодження проектів (враховуючи внесені в нього зміни і коригування) на дотримання діючих нормативів з нашим підприємством, і це не потребує оплати.

    Згідно з правилами безпеки систем газопостачання України переустановка або заміна газового обладнання повинна обов'язково супроводжуватися змінами в проекті.

    Так, для заміни типової колонки на те ж місце необхідно провести коригування проекту розміщення газових приладів (додатковий лист).

    1. Для цього вам необхідно звернутися в ПАТ "Херсонгаз" за адресою вул. Поповича 3, будівля ДП "Газбуд" вікно№5 у ПН з 09.00 до 15.30 та у ЧТ з 09.00 до 15.00 до абонентської зали у вікно №2.

    При собі необхідно мати:

    • - План газифікації (якщо приватний будинок);
    • - Ксерокопію технічного паспорта на будинок / квартиру;
    • - Паспорт на нову колонку (копія 1 сторінки та технічні характеристики);
    • - Рекомендується придбати сигналізатор загазованості на чадний газ і метан і зняти копію першої сторінки паспорта приладу;
    • - Акт про перевірку димовентиляційних каналів за формою № 1 (взяти копію в ЖЕКу або мати свій оригінал якщо приватний будинок).

    Вартість виготовлення проекту на заміну однотипового приладу приблизно становить - 330, 00 грн. для квартири, для приватного будинку на заміну котла - 360,00 грн.

    2. Розрахунок вартості нової колонки і її підключення до водяної частини повинна розраховувати фірма-продавець газового обладнання.

    3. Підключити колонку до системи газифікації і провести її перший пуск мають право лише працівники ПАТ "Херсонгаз", оскільки цей вид робіт, згідно з правилами безпеки систем газопостачання України, повинен проводитися виключно спеціалізованим газовим підприємством. Для цього вам необхідно зателефонувати за тел. 51-14-01 або звернутися за адресою Чорноморська 2, до службу ВДГО і залишити заявку на зручний для вас час.

    Вартість цих робіт на 1 прилад — 74,90 грн.

    4. Незалежно від того, яку димохідну колонку чи котел ви купуєте, якщо вони іноземного виробництва ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно переконатися, що у продавця є сертифікат, який свідчить, що даний тип колонок/ котлів дозволений для продажу на території України, згідно Закону України "Про охорону праці".

    Під однотипним котлом мається на увазі котел,що не перевищує за потужністю попередній та має той же тип, оскільки інші заміни приладу необхідно супроводжувати новими технічними умовами. Якщо ви змінюєте котел на такий самий за технічними показниками, але іншого виробника чи марки — тоді перелік виданих вам документів є достатнім.

    ПАТ "Херсонгаз" не є дистриб’ютором жодного з виробників газового обладнання і не проводить тендерних конкурсів на сервісне обслуговування. Купуючи товар, продавець надає покупцеві гарантійний талон (угода на сервісне обслуговування, сервіс-клієнт тощо), відповідно до якого на визначений термін продавець зобов’язується проводити сервісне обслуговування. По завершенню строку сервісного обслуговування за ініціативою абонента та його письмовою заявою ПАТ «Херсонгаз» може взяти відповідне газове обладнання на обслуговування.

    ПАТ "Херсонгаз" регулярно проводить планово-технічне обслуговування (ПТО) газових приладів, які експлуатуються абонентами. На жаль, деякі громадяни часто легковажно відносяться до виконання ПТО, не допускають спеціалістів в приміщення, де встановлено газове обладнання. Такими діями вони піддають небезпеці не тільки себе і свою родину, але й сусідів, тому що одна неперевірена квартира – це загроза не тільки для громадян під’їзду, а й всього будинку.

    Шановні споживачі, обов’язково дозволяйте спеціалістам газового господарства здійснювати технічне обслуговування газового обладнання у ваших житлових приміщеннях.

    Нагадуємо, що СПРАВЖНІ працівники ПАТ "Херсонгаз" обов’язково мають при собі посвідчення працівника, яке мають пред’являти на першу вимогу споживача!

    Переглядів: 6245 | Додав: support (15.05.2013)
    Пошук на сайті

    Ми у соцмережах
    Copyright MyCorp © 2016