Цілодобові "гарячі лінії":
  • У м. Херсоні — 32-76-36
  • В.Олександрівський район — 05532-2-26-67
  • м. Нова Каховка — 05549-4-55-75
  • Високопільський район — 05532-2-13-02
  • Скадовський район — 05537-5-31-36
  • Новоронцовський район — 05533-2-12-90
  • Цюрупинський район — 05542-2-17-84
  • Каховський район — 05536-5-51-70
  • Чаплинський район — 05538-2-27-80
  • В.Рогачицький район — 05545-5-07-07
  • Каланчацький район — 05530-3-12-03
  • Бериславський район — 05546-7-84-04
  • Г.Пристанський район — 05539-7-84-45
  • Білозерський район — 05547-3-37-58
  • Генічеський район — 05534-3-24-88
  • Меню
    СИСТЕМА ГАЗКЛІЄНТ

    Ви маєте змогу переглянути інформацію про особові взаєморозрахунки з ПАТ "Херсонгаз" за допомогою нашого білінгового сервісу.




    Інформер новин
    Останні новини...
    Новини за 06.12.2016
    Новини за 05.12.2016
    Новини за 02.12.2016
    Фоторяд
    • Image 1
    • Image 2
    • Image 3
    • Image 4
    • Image 5
    • Image 6
    • Image 7
    • Image 8
    Статистика
    Онлайн всього: 34
    Гостей: 34
    Користувачів: 0
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    Головна » Статті

    Своєчасне проведення ПТО систем газопостачання (Херсонгаз не проводить ПТО з 01.08.16 )

    Своєчасне проведення планово-технічного обслуговування систем газопостачання - є запорукою безпеки користування газом у побуті

     

    Відповідно до укладених договорів та з метою безперебійного та безаварійного газопостачання споживачам природного газу, ПАТ "Херсонгаз”, відповідно до попередньо погоджених із експлуатаційними організаціями графіками, проводить планові роботи з технічного огляду та обслуговування систем газопостачання багатоповерхових будинків міста Херсона.

    Технічне обслуговування грунтується на планово-попереджувальній системі робіт, яка включає: планово-технічний огляд, планову перевірку щільності споруд ВБСГ та газових приладів. Перевірка щільності внутрішніх газопроводів будинку відбувається шляхом відключення газу та контрольним накачуванням системи повітрям з тиском, більшим ніж тиск газу, який подається у систему. При цьому, якщо газопроводи герметичні, не відбувається падіння тиску через з'єднання газових труб,зварних стиків та кранах. У протилежному випадку працівниками ПАТ "Херсонгаз” у кожній квартирі повинно бути проведено обстеження та усунення наявних недоліків, і тільки після цього можливо заповнення трубопроводів газом.

    Нажаль, сьогодні є приклади байдужого та безвідповідального ставлення до проведення таких робіт з боку споживачів. Помилково вважаючи, що газові прилади та система газопостачання не потребують ретельного та періодичного технічного обслуговування, деякі абоненти тижнями не допускають працівників газової служби для проведення огляду приладів і газових вводів після опресовування, не йдуть на контакт.

    Так, певні мешканці будинку по вулиці А. Тарле 18, нехтуючи укладеним із підприємством договором на постачання газу, відверто відмовляють у допуску працівників газового господарства до своїх приміщень та супроводжують свої відмови скаргами та образами, не розуміючи, що найголовніше завдання ПАТ "Херсонгаз” - безпечна та безаварійна подача газу, яка неможлива без своєчасного проведення технічного обстеження.

    Як приклад, можна навести ситуацію, яка сталася в одній з квартир будинку по вулиці Благоєва 4-А - саме через принциповість підходу працівників ПАТ "Херсонгаз” щодо проведення технічного обстеження системи газопостачання будинку з дотриманням усіх технологічних процесів, була попереджена можлива аварійна ситуація: у квартирі, куди довгий час не допускали працівників служби ВБГМ, виявлено значний виток газу, аварійні газові прилади, пошкоджений газовий кран тощо. Таке вкрай безвідповідальне ставлення абонента до своєї безпеки та безпеки інших громадян (сусідів) не дозволяє ПАТ "Херсонгаз” , всупереч власним збиткам, поновлювати газопостачання. На жаль, у таких випадках страждають інші сумлінні абоненти, адже технологічно, в разі відсутності доступу до приміщення хоч би однієї квартири по стояку у багатоквартирному будинку - вимушено вимикається увесь стояк.

    З огляду на збільшення останнім часом аварійних випадків по Україні, пов'язаних із порушеннями правил користування побутовим газом, ПАТ "Херсонгаз” нагадує усім споживачам природного газу про: посилення уваги до безпечного користування газом, необхідність допуску працівників газової служби до проведення планових технічних робіт на газових мережах, сувору заборону втручання у газову мережу та самостійного виконання будь-яких ремонтних робіт газових приладів. Планові роботи з технічного обслуговування та контрольного опресовування є безкоштовними.

    З метою попередження аварійних випадків з непередбачуваними наслідками при відчутті запаху газу в будь-якому приміщенні або біля газових об'єктів (приладів) - негайно телефонуйте 104 - цілодобово!

    Переглядів: 900 | Додав: Прес-секретар (15.08.2013)
    Пошук на сайті

    Ми у соцмережах
    Copyright MyCorp © 2016